Daisy Kalan | Designer | Decor for kids Hungary

Daisy Kalan

Mit ettünk ma Vegán. BLW újratöltve

azaz mit eszünk Mi..

2018. március 15. - Daisy Kalan

page.jpg

Sziasztok!

Daisy vagyok[ 25 éves ], két gyermekes anyuka. Azon tanakodtam a napokban, hogy kellene inditsak egy blogot a youtube csatornam mellé , ami még elég kezdetleges de itt tudjátok megtekinteni : Daisy Kalan. Témailag majd a gyermeknevelést, és a vegán étkezést- vegán ételek elkésziteset öleli majd körbe, meg persze a mindennapjainkba is bepillantást nyerhettek majd. Vasárnap fog kikerülni a Heti Vlogunk, amiben megnézhetitek, hogyan zajlik egy hetünk. 

A Blogom abból meritette erejét, hogy az óvodában minden napra főznöm kell a kicsik ebédjét, és arra gondoltam, hogy megosztanám veletek azt, hogy miket készitek nekik és magamnak meg persze a páromnak. Hátha segitek vele. 
Egyébként a fiaim 3 és 4  évesek, 1 éve vagyunk vegánok, ez mind abból indult, hogy a nagyobbik fiam Arian elkezdte elengedni a hús evészetet kifejezetten az állatkák érdekeit szem előtt tartva, és nem vagyok az a fajta szülő aki a saját tükörképére szeretné megformálni a gyermekeit. Úgyhogy teljes mértékben támogattam ebben, sőt azt bánom, hogy Én magamtól nem jutottam el erre a gondolkodási szintre, de biztosan mindennek oka van , és amikor megérik rá az ember akkor lép életbe a változás. Egyedül  azért nem értem magam, mert mindig utáltam a húshoz érni, megenni sem igazan volt sokszor gusztusom, viszont a probléma ott kezdődött, hogy a zöldségekkel sem nagyon voltam kibékülve, maximum az alap zöldségek: krumpli, répa, és a salátába való finomságok, de pl a cukkini, padlizsán szóba sem jöhetett. De ezt mára már teljesen megváltozott, mióta nem eszem semmilyen állatieredetu terméket, azóta sokkal befogadó képesebb lettem, és teljesen megváltozott az ételekhez való hozzáállásom, aminek nagyon örülök, és sokkal boldogabb is vagyok Tőle, és a mindennapjaim is tisztábbak, és lelkiismeretfurdalás mentesek is . 

Na de rólam ennyit. 

A Blog megszületése.. Nagyon nehéz dolgom van mostanság, mert úgy néz ki, hogy elértünk a válogatás korszakát. Arian nagyon válogat, ellenben Ébennel, aki bármit megeszik, a gyümölcsöket leszámitva, ezek közt csak az alma, és a mandarin jöhet szóba. Arian gyümölcsöt gyümölccsel enne, de nem tudom, hogy szabad-e .. :)
Szóval, arra az elhatározásra jutottam, hogy a BLW alapjait fogom követni, és jegyzetelem, hogy mi az amit megesznek, és mi az amit nem, úgy gondolom, hogy nem igazán vannak tisztában az ételek sajátos izvilágával, mert mindig valamit valamivel össze főzök , izesitek. Ezért sok nyerset kapnak ,de  minimum 5 féle ételt teszek a tányérukra amiket úgy állitok össze, hogy a lehető lejobban harmonizáljanak egymással, és felfedezzék azt, hogy milyen gyönyört okozhat két vagy akár három natur iz. A tányérukra mind kettejüknek úgyan az kerül, és végig mellettük ülök és támogatom őket abban, hogy mit kóstoljanak meg, és nem kell tartani semmitől, csak egy falatot egyenek belőle, ha nem izlik nem kell megenni.
Ez például Ébennél volt a kiwivel kapcsolatban, beleharapott úgy, hogy a kezemben fogtam a kockára vágott kiwit, majd azt mondta, hogy : hmm ez nagyon fiiinom , és van benne mogyoró, meg vitamiiin. ( A mogyoró alatt a magokat értette .. :D )
Majd a következőnél mikor mondtam, hogy egyen még belőle azt mondta, hogy úgy adjam ahogyan az előbb, azaz én adjam a szájába. Ekkora tudtam azt, hogy ez a fajta étkeztetés befog jönni.
Valamelyik nap az oviban valamilyen lecsóscsirkemell csikok voltak rizzsel, megkérdeztem Ariantól, hogy mit szeretne a rizs mellé feltétként, majd mondta hogy répát, hát mondom nagyon jó mert mit is készithetnék répából, mert ha Ő répát mond, és nem csak siman répát kap, már akkor gondok adódhatnak, és ilyenkor az áll fent, hogy nem fogja megenni, és éhes marad, amit egy szülő sem szeretne, igy én is próbálom ezt elkerülni teljes mértékben. Majd átnéztem itthon a hutőt , hogy mi van benne, úgyhogy az első recept ötletem répás lesz, és a másodikban is sok lesz a répa, csak más formában. :) 

Remélem tudok majd ötleteket adni, és hasznát veszitek mindennek . Mindennap új receptekkel foglak várni Titeket, és kis családi sztorikkal, hátha jó pillanatokat tudok szerezni Nektek. 

Ahol megtaláltok, és ahol eltudtok érni. 

Instagram: Daisy Kalan
Youtube csatornám: Daisy Kalan
E-mail: daisykalan@icloud.com[ Business only ]

U.i: Külföldi billentyuzetem van, ezért sok ékezet sajnos lemarad. Elnézést érte :)

Szép napot, Daisy.

A bejegyzés trackback címe:

https://daisykalan.blog.hu/api/trackback/id/tr6313740928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása