Daisy Kalan | Designer | Decor for kids Hungary

Daisy Kalan

Vegán joghurtos- gyümölcsleves

vegyes gyümölcsökkel

2018. március 25. - Daisy Kalan

Hozzávalók:

- 2 db alma
- 1 db körte
- Magozott meggy ízlés szerint
- 1 db kiwi
- 1 db banán
- Fagyasztott szamóca
- Nádcukor
-  200 gr Szója joghurt
- 1 tasak Vaníliás pudingpor 
- Fahéj
- Őrölt gyömbér

Elkészítés:

A gyümölcsöket alaposan megmosom, és megpucolom. Darabolom őket, és felteszem annyi vízzel főni, hogy ellepje. Beleteszem a fűszereket. A joghurtba belekeverem a pudingport, csomómentesre. Majd mikor gyöngyözik a víz, beleteszem ezt a joghurtos keveréket. Alaposan össze keverem, és megkóstolom. Hogyha megfelel az íze, akkor addig főzöm míg újra felforr, és már kész is. 


Készítettem hozzá fagyit is:


Darabolt gyümölcsöket betettem a fagyasztóba fél órát, majd egy kis joghurttal / tejszínnel beletettem a robotgépbe és összeturmixoltam. Nem ízesítettem semmivel, tettem bele banánt, és szerintem az tökéletesen ízesiti. 


Youtube csatornámon megtaláljátok hozzá azt a videót amiben elkészítettük a fiammal ezt, és a következő 2 ételt amit megírtam Nektek.

A bejegyzés trackback címe:

https://daisykalan.blog.hu/api/trackback/id/tr2813769336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása