Daisy Kalan | Designer | Decor for kids Hungary

Daisy Kalan

Egyszerű paradicsomos tészta

vegán

2018. március 25. - Daisy Kalan

Ez egy nagyon könnyen és egyszerűen elkészíthető étel. És hihetetlen finom is, szeretik kicsik nagyok.

Hozzávaló:

- Egy doboz paradicsomszósz
- 6 db fokhagyma
- Só, bors
- Tojásmentes tészta
- Violife sajt

Elkész
ítés:

Egy serpenyőbe beleöntöttem az összes paradicsomszószt, belenyomtam a fokhagymákat, sóztam-borsóztam. Össze forraltam az egészet, gyakori kavargatás mellett. Közbe feltettem főni vizet a tésztának is. A szószba beleöntöttem egy kis vizet. kb 20 percen keresztül lassú lángon főztem. Mikor már felforrt a tésztának szánt v
íz, beletettem a tésztát, 7 percet főztem, leszűrtem, és már tálalhattam is az ételt reszelt sajttal. 

Eleinte az volt a terv, hogy majd sütőben sütöm, de már éhes volt mindenki 
így ez a lépés elmaradt. 

Jó étvágyat k
ívánok hozzá! 

Daisy.

A bejegyzés trackback címe:

https://daisykalan.blog.hu/api/trackback/id/tr7713777890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása