Daisy Kalan | Designer | Decor for kids Hungary

Daisy Kalan

Curry-s Répa karikák, szójajoghurtban.

vegán recept

2018. március 15. - Daisy Kalan

Hozzávalók:

- 4 db répa
- Zöldségleves kocka
- Szójajoghurt
- Só, Bors
- Curry por ( figyeljünk, hogy ne csipős curry legyen )
- Mustár
- Pár csepp citromlé ( elhagyható)

Elkészités:

A 4 db répát megpucoltam-megmostam, majd karikákra vágtam. Ez idő alatt feltettem forrni vizet egy kis fazékban egy zöldségleves kockával. Miután karikára vágtam az összes répát, beletettem a vizbe és majdnem teljesen puhára főztem.

Mikor már majdnem megpuhult, elővettem egy serpenyőt, és beleboritottam a leszűrt répákat, ráöntöttem egy kis doboz szójajoghurtot, kicsit sóztam, borsoztam, és izléstől függően tettem bele a curry port. Sokan nem szeretik mert nagyon intenziv az ize, én viszont éppen ezért szeretem, de a gyerekekre való tekintettel minimálisan fűszereztem vele, aztán jöhet pár csepp citromlé , végül a mustár. Aztán jöhet a kavargatás, de csak óvatosan, hogy a répa karikák ne törjenek össze :)


Addig főztem őket együtt mig be nem sűrűlt a joghurt, ez kb. 10 percet vett igénybe. 


Rizs mellé tökéletes. Válogatós gyermekem nagyon imádta, még az óvónéni is jelezte, hogy mennyire jó izűen ette a fiacskám. 

Ezt tudtam ki hozni a " répát szeretnék" kérésből, gyors , egészséges és finom! 

Hogyha elkészititek váljék egészségetekre! 

Daisy.

A bejegyzés trackback címe:

https://daisykalan.blog.hu/api/trackback/id/tr713742332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása