Daisy Kalan | Designer | Decor for kids Hungary

Daisy Kalan

Vegán- Fasirt falatkák krumplipürével, és salátával.

Gyors és finom.. :)

2018. március 23. - Daisy Kalan

Szépséges Jó reggelt!

Már egy pár napja nem irtam, igy felgyülemlettek a receptek. Az oka annak, hogy nem tudtam aktiv lenni, az nem más, hogy a telefonommal még szintén adódnak problémák, a laptopon viszont a videók le renderelése miatt nem tudok megnyitni semmit, nehogy lefagyjon a gép. 
 Úgyhogy, most sok receptet fogok hozni egymás után. Egyébként egy kis apró videót találtok fent a csatornámon , de belinkelem ide : Daisy Kalan .
Hogyha szeretnél értesülni az új videóimról, akkor kövess be nyugodtan ! Instagram : Daisy Kalan, és iratkozz fel a Youtube csatornámra is . 

Szóval, az étel. 

Bementünk egy BIO boltba, és kemény 250 ft ér vettünk fasirtport, nagyon sok féle van, és esküszöm nagyon finomak. Csak fél órát kell állniuk, azután miután a vizet hozzá kevertük, és lehet is sütni, sütőben is simán megsül olaj hozzá adása nélkül. :)

Megpucoltunk egy kg krumplit, darabokra vágtuk, és feltettem főni sós vizben. Miután megpuhult, leöntöttem róla majdnem az összes vizet. Tettem hozzá növényi tejet, és margarint, majd sót és borsot, össze nyomtam krumplinyomóval. Mialatt főtt a krumpli össze vagdostam a salátának valót. Szója joghurtot szoktam tenni a salátámra. Közbe a fasirtkák is kisültek, és elkezdtem teriteni. 

Úgy gondolom, hogy néha belefér az, hogy ilyen fajta ételt is együnk, ami valljuk be, idő takarékos is, és jól is esik az amit nem teljesen  Én csinálok meg "magamnak". Szülőként amúgy is sokszor főzök úgy, hogy végül nem eszi meg senki, és nem azért mert nem finom, hanem azért mert egyszerűen mire oda jut, hogy enni kell már nem kivánja, én meg nem erőltetek senkibe semmit, éppen ezért jutottam el arra a szintre, hogy több félét főzök, de kevesebbet és olyat amik egymáshoz passzolnak, akkor annyira nem futhatok bele abba amitől mindig félek, hogy nem fog enni valaki és "éhes" marad. Meg, szeretem látni azt is amikor a kicsik arcára kiül az, hogy mennyire jól esik nekik amit csináltam. 
Szóval, ezt ettük pár napja, most jöjjön a többi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://daisykalan.blog.hu/api/trackback/id/tr3913752160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása